انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه پیام نور سردشت

وبلاگ اختصاصی انجمن کامپیوتر |دریچه ای برای آگاهی از اتفاقات دانشگاه؛ انجمن و دنیای تکنولوژی و کامپیوتر|

انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه پیام نور سردشت

وبلاگ اختصاصی انجمن کامپیوتر |دریچه ای برای آگاهی از اتفاقات دانشگاه؛ انجمن و دنیای تکنولوژی و کامپیوتر|

۱۶ آذر. روز دانشجو و بیانیه انجمن مشترک با انجمن های دیگر

 بیانیه مشترک انجمن های دانشگاه پیام نور سردشت به مناسبت ۱۶ آذر - روز دانشجو

دانشجو به عنوان قشر آگاه جامعه کماکان در رأس تحولات جامعه و انقلاب های علمی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشته و اکثر مواقع سکان این جریانات را به دست گرفته است و نشان داده که وجدان بیدار جامعه می باشد.

همچنین به جنبش درآمدن فعالیت های دانشجو باعث برجسته شدن این طیف و ایجاد رابطه با دیگر جنبش های اجتماعی در بطن جامعه شده است. در این راستا، در بیشتر موارد با دیدگاهی مستقل، سنگر دانش و آگاهی بخشی و عدالت خواهی را پر کرده و حضور پر شور خود را نمایان ساخته است.

دانشگاه پیام نور سردشت که بالغ بر 1500 نفر دانشجو دارد به عنوان یک مرکز آموزش عالی در حال فعالیت است که امکانات موجود کفاف این تعداد را نمی کند. به همین جهت مشکلات علمی و آموزشی فراوانی را ایجاد کرده است. دانشجویان به عنوان یک عضو از دانشگاه از هرگونه احساس مسئولیت، چه علمی و چه اجتماعی سرباز زده و به دنبال اهداف بی فابده می باشند و از نتایج و اهداف دانش اندوزی نا آگاه و بی اطلاع هستند که این امر باعث بی انگیزگی شده و آنها را به شخصی راکد تبدیل کرده است.

در این میان و با دیدن این وضعیت باید با فعالیت و همکاری در راستای بیرون آوردن دانشگاه و دانشجو از انفعال، گام برداریم و در جهت پویایی علمی و محیطی دانشگاه پیش برویم، چرا که فردای جامعه را همین دانشجویان می سازند. پس اگر خواستار فردایی بهتریم بیایید برخیزیم و حرکت کنیم.

در پایان روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفته و به امید فردایی بهتر برای دانشگاه و دانشجویان سردشت و دیگر دانشجویان این کره­ی خاکی.

کانون ادبی چریکه  

انجمن علمی پژوهشی حقوق

انجمن علمی کامپیوتر

انجمن علمی مدیریت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد