انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه پیام نور سردشت

وبلاگ اختصاصی انجمن کامپیوتر |دریچه ای برای آگاهی از اتفاقات دانشگاه؛ انجمن و دنیای تکنولوژی و کامپیوتر|

انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه پیام نور سردشت

وبلاگ اختصاصی انجمن کامپیوتر |دریچه ای برای آگاهی از اتفاقات دانشگاه؛ انجمن و دنیای تکنولوژی و کامپیوتر|

مروگر گوگل کروم ۱۰ منتشر شد....

شرکت گوگل روز گذشته نسخه جدید مرورگر اینترنتی متن‌باز خود موسوم به کروم را روانه بازار کرد و توضیح داد که این محصول جدید از ایمن‌ترین مرورگرهای اینترنتی موجود در بازار محسوب می‌شود، سرعت بالاتری دارد و استفاده از ابزارهای آن بسیار آسان شده است. 

در این نرم‌افزار جدید کاربران می‌توانند صفحات مورد نظر خود را که بیشتر سراغ آن‌ها می‌روند، در Tabهای موجود انتخاب کنند و سراغ باکس‌های از پیش تعیین شده نروند. در این مرورگر جدید همچنین باکس ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که کاربر در آن می‌تواند حین تایپ کردن متن مورد نظر خود برای جست‌وجوی اینترنتی،‌ از کلیه ابزارهای جست‌وجوگر گوگل در آن بهره ببرد.

کاربران در این مرورگر اینترنتی می‌توانند شناسه کاربری و رمز عبور خود مربوط به سایت گوگل را وارد کنند تا از این طریق به هنگام ورود به سرویس‌های مختلف گوگل نیاز به وارد کردن آن‌ها نباشد.

شرکت گوگل همچنین خاطر نشان کرد که برای آخرین نسخه از مرورگر اینترنتی کروم لایه جدیدی از سیستم امنیتی در نظر گرفته است که با انواع بدافزارها مقابله می‌کند، کلیه صفحات اینترنتی را به صورت خودکار زیر نظر می‌گیرد، با تمام ابزارهای امنیتی نصب شده روی رایانه سازگار می‌شود و به صورت هوشمند از ورود هرگونه برنامه مخرب اینترنتی به رایانه جلوگیری می‌کند.

لینک مربوط به بارگذاری رایگان این مرورگر اینترنتی هم‌اکنون روی سایت گوگل قرار گرفته است و آن دسته از کاربرانی که در حال حاضر نسخه قدیمی‌تر این محصول را در اختیار دارند، به‌راحتی می‌توانند آن را به‌روز کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
عمید گلمحمدی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://uokcomputer.blogfa.com

با سلام
وبلاگ انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه کردستان آماده تبادل لینک با شماست.منتظر پاسختان هستیم.

باعث افتخار ماست.

abas دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

dastan khosh bet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد