انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه پیام نور سردشت

وبلاگ اختصاصی انجمن کامپیوتر |دریچه ای برای آگاهی از اتفاقات دانشگاه؛ انجمن و دنیای تکنولوژی و کامپیوتر|

انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه پیام نور سردشت

وبلاگ اختصاصی انجمن کامپیوتر |دریچه ای برای آگاهی از اتفاقات دانشگاه؛ انجمن و دنیای تکنولوژی و کامپیوتر|

دریافت کارت بیمه حوادث دانشجویی

دانشجویان عزیز با مراجعه به سایت "بیمه نوین اندیش پویا" به آدرس www.novinandish.com می توانند کارت بیمه حوادث خود با وارد نمودن کد ملی (به عنوان نام کاربری) و شماره دانشجویی (به جای رمز عبور) دریافت کنند. 

منبع: سایت "سیستم جامع دانشگاهی گلستان"

نظرات 1 + ارسال نظر
s.f پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.kelikblog.blogfa.com

سلام و خسته نباشی
دوست گرامی من فکر می کنم برای بالا رفتن امار بازدید.
و استفاده دیگران از وبلاگ من وتو من مایل به تبادل لینکم .
و فقط برای وبلاگ هایی که ارزش قائلم و مطالبشون جالبه کامنت می زارم و تبادل لینک می کنم.
اگه مایل بودی لوگوی وبلاگم رو تو وبلاگت بزار...و اگه دوست داشتی در خبر نامه عضو شو- بدون که من هر چند یک بار وبلاگ هایی رو که لینک کردم می خونم چون مطالبشون رو دوست دارم .
اگه مایل بودی که دیگران از مطالب من و تو بهره ببرند منو با نام:
( وب سایت بدون محدودیت ( کلیک بلاگ )) لینکم کن و بگو با چه نامی لینکت کنم.
دوست عزیز اگه اومدی به وبلاگم فقط نظر دلت رو بگو نه چیز دیگه ای.
و تبادل لینک رو جدا تو یه نظر جداگانه برام بزار
ان شالله تو کار وبلاگ نویسی موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد